2010. augusztus 26., csütörtök

Egy (nem is olyan apró) hímzés

Ezt a kis gyönyörűséget még a nyár elején készítettem, és azóta nem tudok napirendre térni afelett, hogy mit is csináljak vele. Így van ez, mindig magával ragad egy minta, amit MEG KELL hímeznem, aztán agyalhatok, hogy mit csináljak belőle. 12x25 centi az egész. Elvileg az eredeti neszeszer vagy mi lett volna, a középső rész a háta, a két szimmetrikus rész az eleje ráhajtva, de hát olyan pici lenne, hogy erről letettem...

Van valakinek valami ötlete? Már ott tartok, hogy ezt is felajánlom cserére...

És ha már a cserénél tartunk: feltettem a cserebere-oldalra egy csomó mindenféleséget...

3 megjegyzés:

agnesordog írta...

Ezzel a problémával én is többször szembe találom magam ! Minek is varrtam meg, most mi legyen vele?

Esetleg táskára nem tudod rávariálni?

mannamari írta...

Én is táskára gondoltam. :-)

Kriszty írta...

Valami táskafélére varrd fel. aztán körbe valami csipkeféle, és tök jó. el ne cseréld, vagy ha cseréled ide cseréld. :))