2010. december 6., hétfő

Adventi vásár

Ez a hétvége az adventi vásárok jegyében telt el. Igaz, először csak szombatról volt szó, ez egy helyi (Dunakeszi) általános iskolában volt. Sajnálatos módon az emberek nem nagyon jöttek, és ez érthetetlen, mert ennél jobban hirdetett, plakátozott vásárt már nem lehetett volna szervezni! A hangulat viszont nagyon jó volt, eltekintve attól, hogy egész nap egy Cd ment, délutánra már Diótörő-mérgezésem volt :-)))
És nem utolsósorban a jó társaság, akik közül néhányat ismertem, néhányat nem:

Chiara a csodás szappanjaival
Ez én magam volnék:-)
Karina
Mandi és Chiara
Szóval a szombati vásáron a hangulat jó volt, a vásár már nem annyira, de Andiéktól megtudtam, hogy másnap lesz Fóton a Waldorf-iskolában is az adventi bazár, és mivel én az elmúlt években sokszor voltam, ott, úgy döntöttem, ott is szerencsét próbálok. Ugyan nem tudtam elérni a szervezőt telefonon, így gondoltam egyet és "csak úgy" odamentem (csak nem küldenek haza...). És persze hogy találtak nekem asztalt.
Aki még nem volt ilyen waldorfos bazárban, érdemes kipróbálni, én mindig nagyon élvezem. Nem elsősorban az anyagi bevétel miatt, hanem a hangulat, a programok, a közvetlenség az, ami mindig megragad... most eljátszottam a gondolattal, mi lett volna, ha Barnát mégiscsak ide íratjuk... de most már mindegy.

Nem adtam el nagyon sok mindent, igaz, hogy én nem 2-300 forintos dolgokat viszek, és persze ezek nehezebben találnak gazdára. De annak nagyon örülök, hogy két kis Tilda-egerem dédelgető mancsokat kap nemsokára, két táskám pedig végre használatba kerül. Néhány derékmelegítő is használatban van azóta. És ha minden igaz, valami Cd-üzlet is kilátásban van... majd egyszer.

És hogy ne unatkozzak, vittem magammal hímzést is. Két betűcske készült el:

Nincsenek megjegyzések: