2011. április 5., kedd

Táskák





Komoly elhatározásra jutottam, miszerint feldolgozom-befejezem a hónapok óta félkész állapotban lévő dolgaimat. Első volt közülük az a bizonyos kis hímzés, ami már nagyon régen várt arra, hogy táskává váljon, és amihez Emőtől kaptam anyagot. Emlékszel, Emő?
Nos, szombaton nekiestem. Először az apró bézs kockás anyagot akartam bélésnek hozzá, de menet közben kiderült, hogy túl vastag, a zsebet nem lehet szépen beilleszteni (mert zippzáras zseb is van ám benne!) Így a bézsből egy másik táska külső fele lett, és szürke csíkos bélést kapott mindkettő. Igen ám, de a bézs kockás kissé unalmas volt, ezért feltúrtam a szekrényt, előbányásztam egy régen túrt barna blúzt, és lássatok csodát, kivirágzott! (szerintem marha jó lett!)
És végül, hogy tartása is legyen, próbaképpen vettem egy szivacs-ülőkét, és szabtam-bevontem belőle egy kis aljat a táskához. Nem azért, de nagyon tetszik a végeredmény!
A farmer kis átvetős táska a forma miatt okozott gondot, de végül kitaláltam, és tökéletes kamaszlány-szaladgálós tarisznya lett belőle...
A farmer-rózsaszín nadrág-táska pedig már régi modell, ez a gatya már régóta nem akart rámjönni, nosza akkor alakuljon át!

Nincsenek megjegyzések: