2011. május 24., kedd

Befejezős hét

Annyi, de annyi félbehagyott, be nem fejezett, "ihletfogyta" cucc áll a szekrényben, ágyban, asztalon, itt-ott amott, hogy muszáj voltam nekiállni. Úgyhogy ne higgyétek, nem táltosodtam meg, hogy ennyi mindent rakok fel minden nap, csak felszámolom a készletet...
hogy aztán nekikezdhessek az újaknak...

... na meg a megrendeléseknek, mert azokat szegényeket mindig csak tologatom...

Az első befejezett cucc egy horgolt kistáska. A késlekedés oka az volt, hogy nem tudtam eldönteni, horgolt legyen-é a pántja vagy sem... de aztán a saját horgolt táskám alaposan kinyúlt horgolt pántjára való tekintettel a textil-pánt mellett döntöttem. Aztán azt sem tudtam eldönteni, hogy zippzár vagy mágneszár, végül mágneszár lett belőle. És hipp-hopp, kész is!


Amolyan igazi "egypénztárcás-bérletes" táska (nem nagyon fér bele több minden, na esetleg még egy napszemüveg), de egy városi csatangoláshoz nem is kell több. Szalad is a meskára!

Jövök még a befejezéseimmel, csak figyeljetek!

3 megjegyzés:

Bernadett írta...

Nagyon jo.:)

Schnappy írta...

Hú de jó, a színeit imádom!:)

Huligánlány írta...

Köszi:-) Én is:-)))