2011. május 8., vasárnap

A Gouba meg én...

... lehet hogy ez égi jel? Hogy mégsem az én terepem?

Egész héten néztem az időjárás-jelentést, megnyugodtam még tegnap is, hogy szép idő várható.

Erre felkelek ma reggel, és hallom az esőt...áááááááááááááááááááááá...................

Csörögtem Dórának, azt mondja, hogy ott nem esik (mondjuk, mindenhol máshol, akkor ott hogyhogy nem? na mindegy...) Csak elindulok... mire odaértem, már rendesen felturbóztam az agyam, szakadt istenesen...
Végül korrektek voltak, áttettük egy másik alkalomra a mai lehetőséget. Így aztán hazajöttem.
Mikor beszálltam az autóba búcsúzóul még beleléptem bokáig egy pocsolyába (bokáig érő pocsolya sem alakul ki egy fél órás eső után, na mindegy...) És mégis, voltak akik bevállalták hogy maradnak és árulnak, nekik minden elismerésem...



Pedig én kérem, készültem...   

Horgoltam kis színes szőrös brossokat (meg hajcsatokat is, de azt most nem mutatom, majd máskor:-)  



És készítettem egy ilyen bemutató-táblát (az ALDI-ból kunyiztam hozzá dobozfedelet :-)))

Nincsenek megjegyzések: