2012. január 9., hétfő

Egy kis mindenféle...

... mert találtam, egy régebben felszabdalt csíkokkal teli dobozt (mert ahol kupi van, ott elő-előbukkannak dobozok:-). Nekiálltam összerakni a csíkokat, ez lett belőle:


Na,. akkor, ha valaki elárulja nekem, milyen alapon forgatja el a blogspot a képeket, kezet csókolok neki! Ugyanis mindkét kép tökugyanakkora és mindkettő áll a gépemen!
Na de menjünk tovább...

A múlt héten túrtam egy isteni anyagú blúzt, készült belőle...

...ez a horgolótűtartó, amit bónuszban sorsoltam ki a facebookon... A macis gomb sk gyurmagomb...

...és ez a két ceruzatartó, illetve három, csak a harmadikat már minek fotózzam? Kicsit már előrevetíti a tavaszt :-)

3 megjegyzés:

Ili írta...

Nagyon szépek, főleg a horgolótű tartó színvilága tetszik nagyon!

Fáni írta...

A szatyrok is szuper jók, de a horgolótű tartó csodááááááás

Huligánlány írta...

Hát, a horgolótű-tartó már az új gazdánál van, ma jelzett, hogy megérkezett:-)